hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

STIL VODSTVA NASTAVNIKA INKLUZIVNE NASTAVE

Živorad Milenović ; Učieljski fakulet, leposavić, Srbija

Puni tekst: hrvatski, pdf (228 KB) str. 154-166 preuzimanja: 3.719* citiraj
APA 6th Edition
Milenović, Ž. (2011). STIL VODSTVA NASTAVNIKA INKLUZIVNE NASTAVE. Život i škola, LVII (25), 154-166. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71649
MLA 8th Edition
Milenović, Živorad. "STIL VODSTVA NASTAVNIKA INKLUZIVNE NASTAVE." Život i škola, vol. LVII, br. 25, 2011, str. 154-166. https://hrcak.srce.hr/71649. Citirano 12.06.2021.
Chicago 17th Edition
Milenović, Živorad. "STIL VODSTVA NASTAVNIKA INKLUZIVNE NASTAVE." Život i škola LVII, br. 25 (2011): 154-166. https://hrcak.srce.hr/71649
Harvard
Milenović, Ž. (2011). 'STIL VODSTVA NASTAVNIKA INKLUZIVNE NASTAVE', Život i škola, LVII(25), str. 154-166. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/71649 (Datum pristupa: 12.06.2021.)
Vancouver
Milenović Ž. STIL VODSTVA NASTAVNIKA INKLUZIVNE NASTAVE. Život i škola [Internet]. 2011 [pristupljeno 12.06.2021.];LVII(25):154-166. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71649
IEEE
Ž. Milenović, "STIL VODSTVA NASTAVNIKA INKLUZIVNE NASTAVE", Život i škola, vol.LVII, br. 25, str. 154-166, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71649. [Citirano: 12.06.2021.]

Sažetak
Pri kvalifikaciji stila vodstva nastavnika, polazi se od načina korištenja autoriteta. U
tradicionalnoj nastavi uglavnom su dominantna dva stila vodstva: autoritarni i demokratski.
Oni se nalaze između dviju krajnosti i svaki odgovara određenoj nastavnoj situaciji. Kao
treći, zastupljen je Laissez-faire stil vodstva, koji zbog pretjerane stihijnosti nije našao širu
primjenu u suvremenoj školi. Inkluzivna je nastava nova didaktička koncepcija, didaktički
sustav ili didaktički model organiziranog učenja i poučavanja djece s posebnim obrazovnim
potrebama. U inkluzivnoj nastavi nastavnik ima drukčije uloge, funkcije i stil vodstva.
Nastavnik inkluzivne nastave stil vodstva prilagođava individualizaciji cilja odgoja i
posebnim obrazovnim potrebama učenika. Zato se i govori o prilagodljivom stilu vodstva
nastavnika u inkluzivnoj nastavi.

Ključne riječi
inkluzivna nastava; tradicionalna nastava; učenici s posebnim obrazovnim potrebama; nastavnik; osnovna škola; stil vodstva; autoritarni stil; demokratski stil; Laissez-faire stil; prilagodljiv stil

Hrčak ID: 71649

URI
https://hrcak.srce.hr/71649

[engleski] [njemački]

Posjeta: 4.846 *