hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU

Martina Ferenčić

Fulltext: croatian, pdf (303 KB) pages 42-46 downloads: 8.442* cite
APA 6th Edition
Ferenčić, M. (2012). MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU. Praktični menadžment, 3 (2), 42-46. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/96980
MLA 8th Edition
Ferenčić, Martina. "MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU." Praktični menadžment, vol. 3, no. 2, 2012, pp. 42-46. https://hrcak.srce.hr/96980. Accessed 22 Oct. 2021.
Chicago 17th Edition
Ferenčić, Martina. "MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU." Praktični menadžment 3, no. 2 (2012): 42-46. https://hrcak.srce.hr/96980
Harvard
Ferenčić, M. (2012). 'MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU', Praktični menadžment, 3(2), pp. 42-46. Available at: https://hrcak.srce.hr/96980 (Accessed 22 October 2021)
Vancouver
Ferenčić M. MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU. Praktični menadžment [Internet]. 2012 [cited 2021 October 22];3(2):42-46. Available from: https://hrcak.srce.hr/96980
IEEE
M. Ferenčić, "MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU", Praktični menadžment, vol.3, no. 2, pp. 42-46, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/96980. [Accessed: 22 October 2021]

Abstracts
Svjedoci smo svakodnevnim očiglednim promjenama u marketinškoj komunikaciji kompanija i njihovih brandova. Tradicionalni mediji nezaustavljivo gube sve više udjela nauštrb novih medija koji su se razvili zahvaljujući suvremenim informacijskim tehnologijama. Širenjem Interneta na globalnom nivou otvorile su se nove, do tad nezamislive, mogućosti komuniciranja s potrošačima, počevši od blogova, foruma, chatova itd. sve do današnjeg ubrzanog razvoja društvenih mreža. Klasični komunikacijski alati doživjeli su preobrazbu, prilagodili se suvremenim medijima i postali interaktivni. Potrošači sve više sami kontroliraju svoja iskustva u okviru marketinških komunikacija koje su im namijenjene kao ciljanoj publici, što pred kompanije u ulozi oglašivača stavlja neke sasvim nove izazove s kojima se ranije nisu susretali. Internetske društvene mreže toliko su utjecale na suvremeni način poslovanja da su pokrenule transformaciju, ne samo komunikacijskih, nego i marketinških te poslovnih strategija. Investiranje u oglašavanje uz pomoć novih medija i internetskih društvenih mreža postalo je obavezni dio u raspodjeli komunikacijskih budžeta, a novi mediji nezaobilazni su dio medija miksa, kako malih tvrtki tako i velikih multinacionalnih kompanija.

Keywords
novi mediji; Internetske društvene mreže; komunikacijske strategije

Hrčak ID: 96980

URI
https://hrcak.srce.hr/96980

Visits: 11.192 *