Skoči na glavni sadržaj

Ekonomski pregled , Vol. 69 No. 5, 2018.

  • Datum izdavanja: 22.11.2018.
  • Objavljen na Hrčku: 26.11.2018.

Sadržaj

Puni tekst

INTERNAL MARKETING ORIENTATION MODEL FOR EVALUATION AND IMPROVEMENT OF SCHOOL BOARD ACTIVITIES IN THE REPUBLIC OF CROATIA: INITIAL EMPIRICAL VERIFICATION (str. 475-511)

Nikša Alfirević, Jurica Pavičić, Ljiljana Najev Čačija
Izvorni znanstveni članak


CHANGES IN THE TOURIST EXPENDITURE PATTERNS IN OPATIJA AND RIJEKA (str. 512-532)

Daniela Soldić Frleta, Dora Smolčić Jurdana
Izvorni znanstveni članak


EMPLOYMENT AND FOREIGN DIRECT INVESTMENT: THE MONTENEGRO EXPERIENCE (str. 552-570)

Ana Gardašević
Izvorni znanstveni članak


THE COMPETITIVENESS CLUSTERS IN CROATIA (str. 571-593)

Ivan-Damir Anić, Katarina Bačić, Zoran Aralica
Izvorni znanstveni članak


COMPREHENSIVE MEASUREMENT OF SOCIAL ENTERPRISE IMPACT (str. 571-593)

Ondřej Kročil, Richard Pospíšil
Pregledni rad


KAKO DO DOBRE BANKE… KI BO PRIJAZNA DO LJUDI, PODJETIJ IN OKOLJA, (str. 611-618)

Dubravko Radošević
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 12.703 *