Skoči na glavni sadržaj

Psihologijske teme , Vol. 20 No. 2, 2011.

  • Datum izdavanja: 09.11.2011.
  • Objavljen na Hrčku: 22.11.2011.

Sadržaj

Puni tekst

Doprinos raspona verbalnoga radnog pamćenja razumijevanju teksta u ranoj adolescenciji (str. 213-232)

Barbara Rončević Zubković
Izvorni znanstveni članak


Interakcija nastavnik-učenik: Teorije i mjerenje (str. 233-260)

Slavica Šimić Šašić
Izvorni znanstveni članak


Personality Traits and Social Desirability as Predictors of Subjective Well-being (str. 261-276)

Andreja Brajša-Žganec, Danijela Ivanović, Ljiljana Kaliterna Lipovčan
Izvorni znanstveni članak


Strategije emocionalne regulacije u ispitnim situacijama: Doprinosi osobina ličnosti, kognitivnih procjena i ispitnih emocija (str. 277-298)

Irena Burić, Izabela Sorić, Zvjezdan Penezić
Izvorni znanstveni članak


Primjena teorije vrijednosti i očekivanja u kontekstu odabira učiteljske profesije (str. 299-318)

Iris Marušić, Ivana Jugović, Tea Pavin Ivanec
Izvorni znanstveni članak


Odnos crta ličnosti i stavova prema radu i organizaciji s odgovornim organizacijskim ponašanjem (str. 319-336)

Nada Krapić, Sanda Pletikosić, Nina Grabar
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 59.110 *