Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

MOGUĆNOSTI UPRAVLJANJA ODNOSIMA S KLIJENTIMA U RAZVOJU MIKROREGIONALNE TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU PROJEKTA „VALLIS THERME“

Tomislav Lneniček orcid id orcid.org/0000-0002-6261-2251 ; Nove mogućnosti d.o.o. Lipik
Dragica Karaić orcid id orcid.org/0000-0003-2590-7023 ; Nove mogućnosti d.o.o. Lipik


Puni tekst: hrvatski pdf 167 Kb

str. 57-61

preuzimanja: 757

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada je prikazati mogućnosti upravljanja odnosima s klijentima u razvoju mikroregionalne turističke destinacije na primjeru projekta „Vallis Therme“ kao pokretača razvoja regionalne prepoznatljive destinacije zasnovane na prirodnim znamenitostima i simbiozi s ostalom turističkom ponudom, zdravstveno rekreativnim turizmom, kulturno – povijesnim spomenicima, tradicijskom baštinom, manifestacijama, agroturizamom, kao jedinstvenog specifičnog prostora. Projekt „Vallis Therme“ je napravljen za potrebe razvoja turizma u mikroregiji D5 koja spaja pet županija Virovitičko-podravsku, Bjelovarsko-bilogorsku, Požeško-slavonsku, Sisačko-moslavačku i Brodsko-posavsku županiju, te je spoj razvojnih mogućnosti u stvaranju privatno-javnog partnerstva koje je neophodno kod razvoja regionalne destinacije. Korištenjem sustava upravljanja odnosima s klijentima povećala bi se konkurentnost same regije u segmentu razvoja turizma, te će se kroz faze razvojne aktivnosti i mogućnosti upravljanja odnosima s klijentima osigurati međunarodna konkurentnost na međunarodnom tržištu među ostalim regionalnim destinacijama. Međunarodna konkurentnost se osigurava kroz različite kanale komunikacije s klijentima i zasnovana je na informatičko komunikacijskim tehnologijama, te je moguće kroz specifične profile klijenata slagati individualne turističke aranžmane prema osobnim interesima klijenata.

Ključne riječi

upravljanje odnosima s klijentima; destinacijski menadžment; konkurentnost

Hrčak ID:

67842

URI

https://hrcak.srce.hr/67842

Datum izdavanja:

15.12.2010.

Posjeta: 1.665 *