Izvorni znanstveni članak
Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija
Mateja Kos Koklič
Puni tekst: hrvatski pdf 116 Kb
str. 27-50
preuzimanja: 633
citiraj
APA 6th Edition
Kos Koklič, M. (2011). Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija. Privredna kretanja i ekonomska politika, 21 (126), 27-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/68005
MLA 8th Edition
Kos Koklič, Mateja. "Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 21, br. 126, 2011, str. 27-50. https://hrcak.srce.hr/68005. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kos Koklič, Mateja. "Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija." Privredna kretanja i ekonomska politika 21, br. 126 (2011): 27-50. https://hrcak.srce.hr/68005
Harvard
Kos Koklič, M. (2011). 'Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija', Privredna kretanja i ekonomska politika, 21(126), str. 27-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/68005 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Kos Koklič M. Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2011 [pristupljeno 21.11.2024.];21(126):27-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/68005
IEEE
M. Kos Koklič, "Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.21, br. 126, str. 27-50, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/68005. [Citirano: 21.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 359 Kb
str. 27-50
preuzimanja: 5.854
citiraj
APA 6th Edition
Kos Koklič, M. (2011). Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija. Privredna kretanja i ekonomska politika, 21 (126), 27-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/68005
MLA 8th Edition
Kos Koklič, Mateja. "Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 21, br. 126, 2011, str. 27-50. https://hrcak.srce.hr/68005. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kos Koklič, Mateja. "Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija." Privredna kretanja i ekonomska politika 21, br. 126 (2011): 27-50. https://hrcak.srce.hr/68005
Harvard
Kos Koklič, M. (2011). 'Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija', Privredna kretanja i ekonomska politika, 21(126), str. 27-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/68005 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Kos Koklič M. Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2011 [pristupljeno 21.11.2024.];21(126):27-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/68005
IEEE
M. Kos Koklič, "Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.21, br. 126, str. 27-50, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/68005. [Citirano: 21.11.2024.]
Sažetak
Znanje o različitim aspektima procesa kupovine kod potrošača može znatno pomoći tvrtkama u razvoju strategija za povećanje tržišnog udjela, oslanjajući se pritom na dva mehanizma: povećanje zadovoljstva kupaca i/ili smanjenje njihovog percipiranog rizika. Ovim se radom želi razviti i empirijski testirati konceptualni model percipiranog rizika potrošača kod kupnje montažnih kuća. Rad ima dva specifična cilja: (a) utvrditi utjecaj prijašnjeg subjektivnog znanja na percipirani rizik pojedinca i (b) ispitati utjecaj percipiranih koristi od traženja informacija na odnos između percipiranog rizika i ponašanja pri traženju informacija. Na temelju empirijskih rezultata, može se reći da prijašnje subjektivno znanje i percipirane koristi od traženja informacija značajno i neposredno utječu na percipirani rizik. Percipirani rizik samo posredno utječe na ponašanje pri traženju informacija posredstvom percipiranih koristi od traženja informacija. Pored provedenog empirijskog istraživanja, izložene su implikacije za više dionika: proizvođače i prodavače montažnih kuća te tvrtke koje proizvode strateški važne proizvode.
Ključne riječi
percipirani rizik; kupovno ponašanje; strateška kupovina; donošenje odluka potrošača
Hrčak ID:
68005
URI
https://hrcak.srce.hr/68005
Datum izdavanja:
20.5.2011.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 8.034
*