Odgojne znanosti, Vol. 12 No. 2 (20), 2010.
Izvorni znanstveni članak
ŠKOLA KAO ŽIVOTNA VRIJEDNOST
Wolfgang Müller-Commichau
; Hochschule RheinMain, Wiesbaden, Deutschland
Sažetak
Autor podsjeća na obrazovni ideal reformske pedagogije u kojem
je naglasak na „glavu, srce i ruke“, a koji se gotovo u potpunosti suprotstavlja onome o čemu se raspravlja u projektu PISA. Stoga se postavlja pitanje kako školu učiniti vrijednu opstanka. Postavljajući to pitanje autor raspravlja o fizičkom izgledu škole i kompetencijama učitelja. Slijedi provokativno pitanje može li se oživjeti „škola s jednom prostorijom“. Rad završava listom kompetencija koje učitelj danas treba posjedovati kako bi mogao doprinijeti školi čiji je opstanak vrijedan.
Ključne riječi
obrazovanje; škola; dopuštenje; susret; transformacija
Hrčak ID:
68271
URI
Datum izdavanja:
15.12.2010.
Posjeta: 4.291 *