Odgojne znanosti, Vol. 12 No. 2 (20), 2010.
Izvorni znanstveni članak
PERCEPCIJA UČITELJA O KORIŠTENJU OBRAZOVNIH TEHNOLOGIJA U PROCESU POUČAVANJA
Suleyman Dogan
; Fatih University Faculty of Education, Department of Educational Sciences, and Yıldız Technical University Faculty of Sciences and Literature, Department of Humanities and Social Sciences
Sažetak
Tehnološki razvoji prilagođeni su i obrazovanju. Napredna obrazovna
oprema integrirana je u obrazovanje i učitelji je koriste u učionici. Cilj
ovog rada je utvrditi pozitivne i negativne učinke tehnološke opreme na učitelje.
U istraživanju je sudjelovalo 1014 slučajno odabranih učitelja osnovnih i srednjih, privatnih i državnih škola (Ženski spol N = 525, Muški spol N = 489) u Istanbulu. Podaci su prikupljeni upitnikom “Učiteljska percepcija obrazovnih tehnologija” koji je izradio autor. Upitnik ima 27 čestica. Podaci su analizirani statističkim računalnim programom. Dobiveni podaci ukazuju na to da je učiteljska primjena obrazovnih tehnologija tijekom školske godine vrlo efikasna i učitelji podupiru njihov intenzivni razvoj.
Ključne riječi
učitelji; poučavanje; percepcija; obrazovne tehnologije
Hrčak ID:
68274
URI
Datum izdavanja:
15.12.2010.
Posjeta: 5.745 *