Odgojne znanosti, Vol. 12 No. 2 (20), 2010.
Prethodno priopćenje
UTJECAJ SOCIJALNE KOMPETENCIJE UČITELJA NA PROVOĐENJE CJELODNEVNOG BORAVKA UČENIKA U ŠKOLI
Jasenka Martinčević
orcid.org/0000-0002-9075-7423
; III. osnovna škola Varaždin, Hrvatska
Sažetak
Jedan od zahtjeva modernog društva je imati moderne, cjelodnevno
organizirane škole. U konačnici, učitelji će ostvariti taj projekt. Tako,
osim teorijskog aspekta, ovaj rad iznosi rezultate empirijskog istraživanja. Istraživanje je provedeno metodom ankete na uzorku od 187 ispitanika, učitelja u osnovnim školama na području Varaždinske županije. U radu smo raščlanili pojam socijalne kompetencije učitelja na pet elemenata. Ti elementi su:
empatija, optimizam i smisao za humor, komunikacijske vještine, fleksibilnost i stil vođenja. Učitelji, ispitanici ankete, procjenjivali su te elemente. Rezultati su pokazali da različite grupe učitelja procjenjuju te elemente različito. Ti rezultati mogu se iskoristiti kao jedno od mnogobrojnih polazišta za daljnje unaprjeđivanje i razvijanje ključnih kompetencija koje bi trebao imati svaki
učitelj u cjelodnevnom školskom sustavu.
Ključne riječi
Socijalna kompetencija učitelja; komunikacijske vještine; fleksibilnost i stil vođenja; cjelodnevni boravak učenika u školi; moderna škola
Hrčak ID:
68284
URI
Datum izdavanja:
15.12.2010.
Posjeta: 4.901 *