Izvorni znanstveni članak
Čimbenici koji motiviraju poduzeća za ulaganje u osposobljavanje. Španjolska studija
Rosa María Muñoz Castellanos
; Facultad de Ciencias Jurídicas y Sociales, Universidad de Castilla-La Mancha, Toledo, España
María Yolanda Salinero Martín
; Facultad de Ciencias Jurídicas y Sociales, Universidad de Castilla-La Mancha, Toledo, España
Sažetak
Svrha ovog istraživanja bila je otkriti koje varijable prilikom poslovnog odlučivanja utječu na ulaganje ili neulaganje u obrazovanje svojih zaposlenika. Fokus je stavljen na brojne prethodne studije koje sugeriraju da ono što dovodi do povećanja produktivnosti radnika jesu ulaganja u aktivnosti izobrazbe, jer se na taj način može povećati jedinstvenost ljudskih resursa. Binomni Logit model je primijenjen na uzorku od 94 španjolskih tvrtki iz različitih sektora. Rezultati su omogućili potvrdu da tvrtke koje provode Porterovu strategiju diferencijacije više ulažu u osposobljavanje. Također se došlo do zaključka da tvrtke s visokim postotkom radnika na određeno vrijeme nisu sklone organiziranju programa osposobljavanja.
Ključne riječi
ljudski resursi; osposobljavanje; strategija; diferencijacija; privremeni radnici
Hrčak ID:
69472
URI
Datum izdavanja:
20.6.2011.
Posjeta: 2.669 *