Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.06.1.2011.03

LIKOVNO KREATIVNA POSTIGNUĆA UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE SA ASPEKTA SPOLA I STRATUMA

Jerneja Herzog ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Matjaž Duh orcid id orcid.org/0000-0003-0641-3204 ; Pedagoški fakultet Sveučilišta u Mariboru, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 115 Kb

str. 37-48

preuzimanja: 1.060

citiraj


Sažetak

U prilogu predstavljamo usporedbu likovno kreativnih postignuća kod učenika petih razreda u slovenskim osnovnim školama, na uzorku 321 petoškolaca (11 i 12 godišnjaka) iz 12 osnovnih škola (4 gradske i 8 prigradskih škola). Kao istraživački instrument za praćenje aktualnog stanja likovne kreativnosti upotrijebili smo već provjereni test LV1. Sa testom smo pratili šest faktora likovne kreativnosti.
Analiza rezultata ukazala je na postojeću statistički značajnu razliku kod faktora likovne fleksibilnosti i osjetljivosti za likovne probleme u korist djevojčica. Isto tako su bile istraživane moguće razlike između učenika iz gradskog i prigradskog okoliša. Statistički značajna razlika zapažena je kod faktora likovne fluentnosti, gdje su olje rezultate postigli učenici iz gradskog okoliša.

Ključne riječi

kreativnost; likovna kreativnost; faktor likovne fluentnosti; osnovna škola

Hrčak ID:

71214

URI

https://hrcak.srce.hr/71214

Datum izdavanja:

15.4.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski slovenski

Posjeta: 2.955 *