Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32728/mo.06.1.2011.03
LIKOVNO KREATIVNA POSTIGNUĆA UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE SA ASPEKTA SPOLA I STRATUMA
Jerneja Herzog
; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Matjaž Duh
orcid.org/0000-0003-0641-3204
; Pedagoški fakultet Sveučilišta u Mariboru, Slovenija
Sažetak
U prilogu predstavljamo usporedbu likovno kreativnih postignuća kod učenika petih razreda u slovenskim osnovnim školama, na uzorku 321 petoškolaca (11 i 12 godišnjaka) iz 12 osnovnih škola (4 gradske i 8 prigradskih škola). Kao istraživački instrument za praćenje aktualnog stanja likovne kreativnosti upotrijebili smo već provjereni test LV1. Sa testom smo pratili šest faktora likovne kreativnosti.
Analiza rezultata ukazala je na postojeću statistički značajnu razliku kod faktora likovne fleksibilnosti i osjetljivosti za likovne probleme u korist djevojčica. Isto tako su bile istraživane moguće razlike između učenika iz gradskog i prigradskog okoliša. Statistički značajna razlika zapažena je kod faktora likovne fluentnosti, gdje su olje rezultate postigli učenici iz gradskog okoliša.
Ključne riječi
kreativnost; likovna kreativnost; faktor likovne fluentnosti; osnovna škola
Hrčak ID:
71214
URI
Datum izdavanja:
15.4.2011.
Posjeta: 2.955 *