Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32728/mo.06.1.2011.13

PRIMJENA STUDENTSKIH PROCJENA U SVRHU POBOLJŠANJA KVALITETE IZVEDBE NASTAVE

Mara Deković Kesovija ; Američka visoka škola za management i tehnologiju, Dubrovnik, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 83 Kb

str. 185-191

preuzimanja: 1.917

citiraj


Sažetak

U ovom radu se prikazuju studentske procjene vezano uz realizaciju nastave i na koje načine analiza rezultata tih procjena može biti provedena od strane nastavnika za kolegij koji predaje. Prikazani su, također, primjeri iz prakse u svrhu poboljšanja kvalitete izvedbe nastave.
Podjela je učinjena na osnovu četiri elementa izvedbe nastave, koja se najčešće procjenjuju studentskim anketama. Primjeri iz prakse prikupljeni su intervjuiranjem dvadeset kolega nastavnika koje studenti visoko ocjenjuju u ovim elementima izvedbe nastave. Intervjuirani nastavnici u jesenskom semestru akademske godine 2010./11. izvodili su nastavu na Američkoj visokoj školi za management i tehnologiju u Dubrovniku.

Ključne riječi

studentske procjene; analiza rezultata procjena; poboljšanje kvalitete izvedbe nastave

Hrčak ID:

71225

URI

https://hrcak.srce.hr/71225

Datum izdavanja:

15.4.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.208 *