Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.06.2.2011.02

ŠKOLSKE WEB STRANICE: MOGUĆNOST SURADNJE S RODITELJIMA?

Dejana Tavas orcid id orcid.org/0000-0001-9245-3696 ; Osnovna škola Vladimira Nazora Rovinj, Hrvatska
Sanja Bilač orcid id orcid.org/0000-0001-8198-6534 ; Osnlovna škola Spinut Split, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 120 Kb

str. 23-33

preuzimanja: 3.211

citiraj


Sažetak

Posljednjih petnaestak godina u svjetskoj i hrvatskoj obrazovnoj praksi provedena su brojna istraživanja o važnosti suradnje roditelja sa školom a dobiveni rezultati pokazuju da je ona iznimno važna za sve sudionike te da partnerski odnos škole i roditelja donosi svima višestruke koristi. Osim uobičajenih načina komuniciranja putem individualnih razgovora i roditeljskih sastanaka, pisanih poruka, neformalnih sastanaka, edukativnih radionica, uključivanjem roditelja u nastavni proces u ulozi pomagača i sl., najsuvremeniji načini komunikacije s roditeljima su web stranice škola, web mjesta učitelja, e-mail i SMS poruke. Cilj istraživanja bio je ispitati imaju li web stranice hrvatskih osnovnih škola sadržaje koji će potaknuti roditelje na česte posjete i omogućiti učenicima stjecanje novih znanja. Dugoročni je cilj potaknuti škole na redovito postavljanje novih sadržaja koji će rezultirati kvalitetnom suradnjom doma i škole te poticati učenike na istraživački rad iz svojih domova i time unaprjeđivati kvalitetu učenja. Istraživanje je obuhvatilo po 25 web stranica osnovnih škola iz Istarske i Splitsko-dalmatinske županije odabranih slučajnim izborom. Dobiveni rezultati pokazuju da web stranice hrvatskih osnovnih škola svojim sadržajima nisu model za intenziviranje suradnje s roditeljima te postavljanje temelja novoj kulturi učenja i da ne postoji statistički značajna razlika u sadržajima među dvjema županijama.

Ključne riječi

suradnja s roditeljima; načini suradnje roditelja i škole; suvremeni oblici suradnje; sadržaji školskih web stranica

Hrčak ID:

71275

URI

https://hrcak.srce.hr/71275

Datum izdavanja:

10.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.106 *