Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.06.2.2011.07

SURADNIČKO UČENJE I STRATEGIJE PODRŠKE U VRTIĆU

Jurka Lepičnik Vodopivec ; Pedagoška fakulteta, Univerza v Mariboru (Slovenia)


Puni tekst: engleski pdf 118 Kb

str. 81-91

preuzimanja: 5.372

citiraj


Sažetak

U svojem smo radu istražile značajke suradničkog učenja i strategija podrške u vrtiću. Tipično svojstvo aktivnog učenja jest konstantno stvaranje pogodnog okruženja koje potiče učenje. Stimulirajuće okružje jest okružje u kojem prevladavaju pozitivne društvene interakcije i međusobno povjerenje. U takvom okruženju djeca razvijaju socijalne vještine i kompetencije, što znatno utječe na njihov razvoj. Takve uvjete u vrtiću stvaraju odrasli ljudi koji teže prepoznati specifične interese i vještine svakog djeteta, te im pružaju odgovarajući poticaj i inicijativu za suradničko učenje. Odgajatelji podržavaju suradničko učenje djece kroz posebne strategije podrške, npr. uređujući prostor i okružje, uspostavljajući ozračje pozitivne socijalne interakcije, ohrabrujući dječje aktivnosti te razmatrajući njihove interese i inicijative i promišljajući o istima.

Ključne riječi

Suradničko učenje; predškolsko dijete; vrtićke strategije podrške

Hrčak ID:

71280

URI

https://hrcak.srce.hr/71280

Datum izdavanja:

10.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 9.265 *