Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32728/mo.06.2.2011.07
SURADNIČKO UČENJE I STRATEGIJE PODRŠKE U VRTIĆU
Jurka Lepičnik Vodopivec
; Pedagoška fakulteta, Univerza v Mariboru (Slovenia)
Sažetak
U svojem smo radu istražile značajke suradničkog učenja i strategija podrške u vrtiću. Tipično svojstvo aktivnog učenja jest konstantno stvaranje pogodnog okruženja koje potiče učenje. Stimulirajuće okružje jest okružje u kojem prevladavaju pozitivne društvene interakcije i međusobno povjerenje. U takvom okruženju djeca razvijaju socijalne vještine i kompetencije, što znatno utječe na njihov razvoj. Takve uvjete u vrtiću stvaraju odrasli ljudi koji teže prepoznati specifične interese i vještine svakog djeteta, te im pružaju odgovarajući poticaj i inicijativu za suradničko učenje. Odgajatelji podržavaju suradničko učenje djece kroz posebne strategije podrške, npr. uređujući prostor i okružje, uspostavljajući ozračje pozitivne socijalne interakcije, ohrabrujući dječje aktivnosti te razmatrajući njihove interese i inicijative i promišljajući o istima.
Ključne riječi
Suradničko učenje; predškolsko dijete; vrtićke strategije podrške
Hrčak ID:
71280
URI
Datum izdavanja:
10.6.2011.
Posjeta: 9.265 *