Stručni rad
Pozitivni i negativni aspekti platformi za učenje na daljinu Moodle i WebCT u nastavi hrvatskog jezika
Krunoslav Mikulan
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Čakovec, Hrvatska
Vladimir Legac
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Čakovec, Hrvatska
Dunja Siročić
; Ekonomska i trgovačka škola, Čakovec, Hrvatska
Sažetak
Iako su nove tehnologije postale sastavnim dijelom života mladih, nastavnici stranih jezika u Hrvatskoj još ne dobivaju dostatnu naobrazbu iz multimedijske i računalne nastave stranih jezika. U okviru kolegija Multimedijska nastava engleskog jezika i Odabrani tekstovi engleske književnosti studenti Učiteljskoga fakulteta iz Zagreba - Odsjeka Čakovec u proteklih nekoliko godina imali su prilike sudjelovati u online suradnji sa studentima Pedagoškoga fakulteta u Heidelbergu, te raditi s platformama za učenje na daljinu Moodle i WebCT. Iz njihovih iskustava proizlazi da je od izuzetne važnosti da nastavnici steknu multimedijske kompetencije u nastavi stranih jezika, ali i da je za mlađe učenike važnije da se nastava provodi na klasičan način, dok se za starije učenike učenje na daljinu može provoditi kako bi nastava bila zanimljivija i prilagođena individualnim potrebama učenika.
Ključne riječi
učenje na daljinu; Moodle; WebCT; nastava stranih jezika
Hrčak ID:
71331
URI
Datum izdavanja:
30.6.2011.
Posjeta: 3.732 *