Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32728/mo.06.3.2011.06
INTERAKTIVNO UČENJE I KOMPETENCIJE UČENIKA U NASTAVI KNJIŽEVNOSTI
Saša Knežević
orcid.org/0000-0003-1321-2873
; Filozofski fakultet Univerzitet u Istočnom Sarajevu (Bosna i Hercegovina)
Branka Kovačević
orcid.org/0000-0003-3110-1237
; Filozofski fakultet Univerzitet u Istočnom Sarajevu (Bosna i Hercegovina)
Sažetak
Istraživanja su pokazala da u svakodnevnim školskim dešavanjima dominiraju oblici učenja koje karakteriše individualizam i takmičenje. Teško da atmosfera individualizma i takmičenja može uticati na razvijanje i podsticanje kompetencija učenika u nastavi književnosti. Fokus interaktivnog učenja nije samo na kognitivnim kompetencijama na čemu insistira uobičajena nastava nego i na emocionalnim, socijalnim i radno-akcionim kompetencijama. U radu su prezentovani rezultati eksperimentalnog istraživanja uticaja interaktivnog učenja na razvijenost kompetencija učenika u nastavi književnosti. Efekti interaktivnog učenja ispoljavaju se kroz veći stepen razvijenosti kognitivnih,emocionalnih, socijalnih i radno-akcionih kompetencija učenika.
Ključne riječi
interaktivno učenje; kompetencije; učenik; nastava književnosti; čitanje; recepcija
Hrčak ID:
71611
URI
Datum izdavanja:
5.9.2011.
Posjeta: 11.253 *