Izvorni znanstveni članak
PRIMJENA SURADNIČKOG UČENJA U MJEŠOVITOM OBRAZOVNOM OKRUŽENJU
Ivana Batarelo Kokić
orcid.org/0000-0002-8830-6252
; Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za pedagogiju, Split, Hrvatska
Suzana Rukavina
; Filozofski fakultet u Zagrebu, Studentica poslijediplomskog doktorskog studija pedagogije, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U radu je prikazano akcijsko istraživanje o utjecaju primjene suradničkog učenja u
mješovitom obrazovnom okruženju. U suvremenoj visokoškolskoj nastavi često se koristi
mješovito obrazovno okruženje, sustav u kojem se zajedno koriste elektroničko učenje i
tradicionalno poučavanje, uz sinkrone i asinkrone rasprave te susrete sudionika. Metoda
suradničkog učenja aktivno je korištena tijekom jednog semestra u dodiplomskom kolegiju
Pedagogija darovitih za studente pedagogije. Ovom metodom studenti su u manjim
skupinama radili na ostvarivanju zajedničkog cilja. Istraživanjem se pokušalo odgovoriti na
dva istraživačka pitanja. Prvo pitanje odnosilo se na mjeru i način ostvarivanja suradničkog
učenja u mješovitom okruženju. Drugo istraživačko pitanje odnosilo se na učestalost viših
razina učenja u suradničkim aktivnostima prema novoj Bloomovoj taksonomiji. Rezultati
istraživanja temeljeni su na analizi forumskih rasprava koje su se odvijale na sustavu Moodle.
Ključne riječi
suradničko učenj; mješovito obrazovno okruženje; asinkrone rasprave; akcijsko istraživanje
Hrčak ID:
71622
URI
Datum izdavanja:
10.6.2011.
Posjeta: 4.523 *