Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI

Vesna Kostović Vranješ ; Filozofski fakultet u Split, Split, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 230 Kb

str. 207-215

preuzimanja: 6.416

citiraj


Sažetak

Interdisciplinarni pristup najbolje odgovara učenju u stvarnom životu jer povezuje
različita područja, omogućuje interdisciplinarno razumijevanje, integriranje znanja i
razmišljanja, stvaranje novih modela, sustava i struktura, razvijanje vještina višeg reda te
dodatno motiviranje za interdisciplinarno izučavanje. U ranoj školskoj dobi iznimno
kvalitetnu podlogu za ostvarivanje interdisciplinarnog poučavanja i učenja pružaju sadržaji
nastavnog predmeta Priroda i društvo. Stoga je cilj ovog rada bio istražiti koliko i koje
sadržaje od 1. do 4. razreda osnovne škole interdisciplinarno povezuju učitelji razredne
nastave, učitelji razredne nastave s pojačanim studijem engleskog jezika i učitelji engleskog
jezika te ukazati na mogućnosti i važnost interdisciplinarnog povezivanja nastavnih sadržaja
na početku osnovnoškolskog obrazovanja.

Ključne riječi

cjelovito učenje; interdisciplinarno poučavanje; Priroda i društvo; Engleski jezik; razredna nastava

Hrčak ID:

71657

URI

https://hrcak.srce.hr/71657

Datum izdavanja:

10.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 9.987 *