Stručni rad
Marketing zaštićenog područja - studija slučaja: Nacionalni park Plitvička jezera
Vlatka Ružić
; Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću, Gospić, Hrvatska
Sažetak
Turizam u nacionalnim parkovima i ostalim zaštićenim područjima jedan je od najbrže rastućih segmenata turističke potražnje na svjetskom turističkom tržištu, što dodatno potvrđuje činjenica da proglašenje nekog prirodnog prostora nacionalnim parkom rezultira povećanjem broja posjetitelja do 10%. Marketing zaštićenih područja zahtijeva pristup koji isključuje svaki oblik eksploatacije bez limita, odnosno u sebi sadržava mjere održivog razvoja i kao takav mora štititi osobite prirodne i kulturne vrijednosti područja, te se kroz njega treba provoditi znanstvena, obrazovna i rekreacijska funkcija zaštićenog područja.
Ključne riječi
zaštićeno podrčje; nacionalni park; marketing; Plitvička jezera
Hrčak ID:
74962
URI
Datum izdavanja:
15.12.2011.
Posjeta: 4.950 *