Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

POSLOVNI TURIZAM – MODERNI OBLIK TURIZMA ZA POBOLJŠANJE KONKURENTNOSTI HRVATSKOG TURIZMA

Daniela Gračan ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Hrvatska
Andreja Rudančić Lugarić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 353 Kb

str. 579-590

preuzimanja: 3.861

citiraj


Sažetak

Poslovni turizam je moderni oblik turizma a obuhvaća putovanja koja u svojim glavnim oblicima uključuju poslovne sastanke, konferencije, kongrese, izložbe i insentiv putovanja. Hrvatska, u nastojanju da održi konkurentnost, može poboljšati svoj status na turističkom tržištu, čineći značajna ulaganja u poslovnu inteligenciju i intelektualni kapital te infrastrukturu poslovnog turizma. Iako se početna ulaganja mogu činiti visoka, Hrvatska ne može zanemariti činjenicu da veća platežna moć a time i potrošnja sudionika kongresa može doprinijeti bržem povratu ulaganja. Gledajući dugoročno, Hrvatska može povećati svoju konkurentnost na turističkom tržištu i razvijati se u smjeru destinacije poslovnog turizma visoke vrijednosti.

Ključne riječi

moderni oblik turizma; poslovni turizam; turističko tržište; konkurentnost

Hrčak ID:

75573

URI

https://hrcak.srce.hr/75573

Datum izdavanja:

30.12.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.695 *