Acta turistica, Vol. 21 No. 1, 2009.
Izvorni znanstveni članak
INOVACIJA U RAZVOJU ATRAKCUA: POLKE DOŽIVLJAJA
Stephen R. C. Wanhill
; Keminy Business School. University of Limerick, Limerick, Ireland
Sažetak
Atrakcije za posjetitelje su vrlo raznolike i postoje beskonačne varijacije na temu koncepla proizvoda. Medutim, potonje je u trajnoj vezi s procjenom tržišnog potencijala i obratno.
Dok postoji jasna potraznja za zabavnim atrakcijama, njen je uspjeh vezan uz kreativnost dizajna i njegovu privlačnost, to jest uz slikobraz (imagescape). Lokacija je također u vezi s procjenom tržišta i slikobrazom; atrakcije kultume baštine imaju malo izbora u odnosu na lokaciju, dok umjetno stvorena zabava može biti locirana na svakom mjestu gdje se posjetiteljski potencijal može maksimaino iskoristiti. Uspješna inovacija u razvoju atrakcije jest stvoriti siikobraz koji nudi jake asocijacije, u skladu sa ukusom i modom, a dovoljno je prilagodljiv da potakne posjetitelje na ponovni posjet. Poslovna okolina može značajno doprinijeti inovaciji atrakcije, bilo da se radi o projektu oživljavanja prostora u javnom sektoru. dijelu industrijskog projekta ili projektu koji je nametniilo tržište, što onda utječe na
kriterij uspjeha.
Ključne riječi
atrakcije; inovacija; slikobraz (imagescape); poslovno okruženje
Hrčak ID:
76233
URI
Datum izdavanja:
1.6.2009.
Posjeta: 2.407 *