Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KOGNITIVNII SIMBOLICKI ELEMENTI ORGANIZACIJSKE KULTURE HOTELA

Zdenko Cerović ; Fakultet za turizam i hotelski menadžment, Sveučilište u Rijecí, Hrvatska
Amelia Tomašević ; Turistički ured Grada Zagreba, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 8.492 Kb

str. 45-71

preuzimanja: 941

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 8.492 Kb

str. 45-71

preuzimanja: 541

citiraj


Sažetak

Organizacijska kultura određena je formom, jačinom i obimom različitih elemenata, prvenstveno kognitivnih i simboličkih te kao takva utječe na uspješnost poslovanja i jedna je od poluga uspješnosti menadžmenta. U hotelijerstvu su ti elementi od iznimne važnosti, jer se na njima u većoj mjeri gradi prepoznatljivost. Slijedom toga predstavljaju konkurentsku prednost na temelju koje
će gost hotela donijeti odluku o izboru hotela. U radu se istražuje razina važnosti pojedinih elementa organizacijske kulture prema percepciji anketiranih hotela. U obradi podataka dobivenih iz provedcnih anketa među europskim i brendiranim gradskim hotelskim organizacijama korištene su statističke i matematičke metode kako bi se dokazala osnovna teza da su kognitivni i simbolički
elementi važan element u postizanju boljih i na turističkm tržištu prepoznatijivih hotelskih sadržaja, u pravilu u hotelima s pet i četiri zvjezdice, a to je i potvrđeno kroz kIjučne nalaze empirijskog dljela
rada.

Ključne riječi

organizacijska kultura; hotel; kognitivni elementi; simbolički elementi

Hrčak ID:

76234

URI

https://hrcak.srce.hr/76234

Datum izdavanja:

1.6.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.371 *