Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

DOŽIVLJAJI TURIZMA VINSKIH CESTA NA NOVOM ZELANDU: ISTRAŽIVANJE MUŠKIH I ŽENSKIH POSJETITELJA VINARIJA

Rick A. Fraser ; Commerce Division, Lincoln University, New Zeland
Abel D. Alonso ; School of Marketing, Tourism and Leisure, Edith Cowan University, Western Australia
David A. Cohen ; Commeree Division, Lincoln University, Canterbury, New Zealand


Puni tekst: hrvatski pdf 1.893 Kb

str. 39-65

preuzimanja: 654

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 1.893 Kb

str. 39-65

preuzimanja: 802

citiraj


Sažetak

Tijekom posljednjeg desetljeća brojne su studije o turizmu vinskih cesta (wine tourism) doprinijele spoznajama na području doživljaja vinarija, a uključivale su podatke o zadovoljstvu posjetitelja,
njihovoj percepciji doživljaja vina ili potencijalne modele ponašanja nakon kupovine vina. Medutim, identificiranje konkretnih grupa posjetitelja koje bi mogle imati veći tržišni potencijal ili potencijalnih
razlika između posjetitelja u vidu roda, starosti ili podrijetla povezanih s njihovim ponašanjem u vinariji kritična su pitanja kojima se posvećuje manja pozornost u istraživanju turizma vinskih cesta.
Ova studija istražuje muške i ženske posjetitelje vinarija na Novom Zelandu te razlike među ovim dvjema grupama u nekoliko područja njihovog doživljaja vinarija, uključujući njihovu potrošnju u vinarijama, potrošnju vina i cjelokupno zadovoljstvo. Rezultati imaju nekoliko implikacija na vinarije otvorene za javnost, ne samo s obzirom na njihovu potencijainu praktičnu primjenu u poslovanju vinarija, nego i stoga što ukazuju na činjenicu kako bi turoperatori trebali koristiti različite strategije u svojim nastojanjima da tirn dvjema grupama posjetitelja pruže što bolju uslugu.

Ključne riječi

vino; vinarije; turizam vinskih cesta; posjetitelji vinarija; rodne razlike; Novi Zeland

Hrčak ID:

76248

URI

https://hrcak.srce.hr/76248

Datum izdavanja:

1.6.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.039 *