Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Virtualno poslovanje u Podravini

Mladen Matica ; Zavod za prostorno uređenje Koprivničko-križevačke županije, Koprivnica


Puni tekst: hrvatski pdf 320 Kb

str. 99-106

preuzimanja: 643

citiraj


Sažetak

U članku se razmatra prostorni raspored i profil tvrtki na području Podravine, koje se koriste virtualnim prostorom u poslovanju, i to prvenstveno preko web stranica. Na Internetu je pronađeno 57 tvrtki s vlastitom web stranicom. Raširenost virtualnog poslovanja prati proces tranzicije i globalizacije. Povećanoj upotrebi weba pridonose prije svega tvrtke koje se bave proizvodnim djelatnostima jer im Internet služi za marketing i neprekidno traže nova tržišta izvan regije i granica Republike Hrvatske. Osim tvrtki, razmatra se i uporaba weba u lokalnoj samoupravi. Uporaba suvremenih tehnologija samo do određenog stupnja njihova razvoja može zadržati IT tvrtku na prostoru izvan glavnih razvojnih središta i tržišta.

Ključne riječi

internet; virtualna geografija; Podravina; tvrtka

Hrčak ID:

78859

URI

https://hrcak.srce.hr/78859

Datum izdavanja:

1.6.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.787 *