Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

KORIŠTENJE INTERNETA KAO SREDSTVA POLITIČKE KOMUNIKACIJE U HRVATSKOJ

Daria Mustić ; Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ivan Balabanić ; Institut za društvena istraživanja „Ivo Pilar“, Zagreb, Hrvatska
Marko Mustapić ; Institut za društvena istraživanja „Ivo Pilar“, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 532 Kb

str. 23-31

preuzimanja: 3.214

citiraj


Sažetak

Autori u radu istražuju karakteristike i obilježja vizualne komunikacije on-line medijskih sadržaja odabranih političkih stranaka u Hrvatskoj. Vizualizacija informacija i njihovo prilagođavanje mediju u kojem se koriste ključan je faktor u uspješnoj komunikaciji pošiljatelj – primatelj poruke. Cilj je ovog rada utvrditi u kojoj su mjeri političke stranke u Hrvatskoj prepoznale digitalni prostor kao značajno komunikacijsko područje, pa je stoga provedeno istraživanje ovog fenomena analizom sadržaja i analizom vizualnog oblikovanja web stranica.

Ključne riječi

politička komunikacija; političke stranke; Internet

Hrčak ID:

79507

URI

https://hrcak.srce.hr/79507

Datum izdavanja:

7.3.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.882 *