Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

INFORMACIJE ZA POTREBE PRODAJNE POLITIKE

Franjo Ruža ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 3.614 Kb

str. 203-211

preuzimanja: 2.149

citiraj


Sažetak

Informacije potrebne za formiranje prodajne politike mogu biti one s kojima raspolaže samo poduzeće, ili drugi privredni subjekt, a mogu biti i eksterne informacije. Prodaja u uvjetima otežanog plasmana na tržištu zahtijeva od svakog privrednog subjekta posebnu osjetljivost u donošenju odluka u sferi prodajne politike. Za to su potrebne pouzdane i ažurne informacije kao podloga takve politike.

Ključne riječi

Informacija; prodajna politika; troškovi; odlučivanje

Hrčak ID:

79917

URI

https://hrcak.srce.hr/79917

Datum izdavanja:

13.12.1991.

Posjeta: 2.820 *