Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

PODUZETNIČKE MREŽE: ODNOS IZMEĐU SOCIJALNOG UMREŽAVANJA, PODUZETNIČKE SAMOEFIKASNOSTI I RASTA PODUZEĆA

Tina Bratkovič
Boštjan Antončić
Alex F. DeNoble


Puni tekst: engleski pdf 916 Kb

str. 73-87

preuzimanja: 1.400

citiraj


Sažetak

Socijalne mreže predstavljaju okruženje u kojemu se poduzetnici međusobno povezuju na taj način značajno utječu na poduzetničko ponašanje. Poduzetničke socijalne mreže omogućuju poduzetniku i njegovom poduzeću da koristi nove informacije, koristi širu podršku i pristup brojnim resursima. Podrška okruženja vrlo je važna za poticanje samoefikasnosti kao preduvjeta poslovanja poduzeća. U ovoj studiji razvili smo i empirijski testirali hipotezu o odnosu socijalnog umrežavanja, poduzetničke samoefikasnosti i rasta poduzeća. Rezultati pokazuju da poduzetnici mogu unaprijediti samoefikasnost kroz podršku vlastite socijalne mreže i tako značajno koristiti relativnom rastu vlastitog poduzeća. Ova studija značajno doprinosi teoriji poduzetničkog umrežavanja i teoretski te praktički značajno uvodi brojne implikacije.

Ključne riječi

poduzetništvo; umrežavanje; poduzetnička samoefikasnost; mala poduzeća; rast

Hrčak ID:

80013

URI

https://hrcak.srce.hr/80013

Datum izdavanja:

1.4.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.966 *