Izvorni znanstveni članak
PODUZETNIČKE MREŽE: ODNOS IZMEĐU SOCIJALNOG UMREŽAVANJA, PODUZETNIČKE SAMOEFIKASNOSTI I RASTA PODUZEĆA
Tina Bratkovič
Boštjan Antončić
Alex F. DeNoble
Sažetak
Socijalne mreže predstavljaju okruženje u kojemu se poduzetnici međusobno povezuju na taj način značajno utječu na poduzetničko ponašanje. Poduzetničke socijalne mreže omogućuju poduzetniku i njegovom poduzeću da koristi nove informacije, koristi širu podršku i pristup brojnim resursima. Podrška okruženja vrlo je važna za poticanje samoefikasnosti kao preduvjeta poslovanja poduzeća. U ovoj studiji razvili smo i empirijski testirali hipotezu o odnosu socijalnog umrežavanja, poduzetničke samoefikasnosti i rasta poduzeća. Rezultati pokazuju da poduzetnici mogu unaprijediti samoefikasnost kroz podršku vlastite socijalne mreže i tako značajno koristiti relativnom rastu vlastitog poduzeća. Ova studija značajno doprinosi teoriji poduzetničkog umrežavanja i teoretski te praktički značajno uvodi brojne implikacije.
Ključne riječi
poduzetništvo; umrežavanje; poduzetnička samoefikasnost; mala poduzeća; rast
Hrčak ID:
80013
URI
Datum izdavanja:
1.4.2012.
Posjeta: 2.966 *