Prethodno priopćenje
DJEČJE REKLAME NA TELEVIZIJI I NJIHOVA POTROŠAČKA SOCIJALIZACIJA: STAVOVI RODITELJA
Ariana Nefat
Mauro Dujmović
Sažetak
Jedno od najkontroverznijih pitanja u marketingu je marketing usmjeren prema djeci. Polazeći od analize procesa uključivanja djece u potrošnju, dječje sposobnosti da razumiju i kritički odgovore na reklamu, stavova roditelja prema reklamama za djecu i mogućih smjerova i rješenja problema reklama za djecu, rad empirijski istražuje stavove roditelja prema televizijskim reklamama. Rezultati istraživanja uključuju roditelje djece stare 10-12 godina i ukazuju na to da roditelji uglavnom nemaju pozitivan stav prema reklamama za djecu te iskazuju blagi interes za zabranu televizijskih reklama.
Ključne riječi
reklame za djecu; TV reklame; potrošačka socijalizacija; stavovi roditelja
Hrčak ID:
80020
URI
Datum izdavanja:
1.4.2012.
Posjeta: 5.719 *