Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Čimbenici zadovoljstva i nezadovoljstva učitelja radom u produženom boravku

Karolina Doutlik orcid id orcid.org/0000-0001-9129-2974 ; Osnovna škola "Ivan Benković"


Puni tekst: hrvatski pdf 872 Kb

str. 427-443

preuzimanja: 843

citiraj


Sažetak

Produženi je boravak neobvezni oblik neposrednoga odgojno-obrazovnog rada namijenjen učenicima nižih razreda u kojem oni prije ili nakon redovne nastave izvršavaju školske obveze, hrane se te uz stručno vodstvo učitelja na kvalitetan i raznolik način provode svoje slobodno vrijeme. Istraživanje je provedeno na uzorku od 135 učitelja-voditelja produženog boravka zaposlenih u osnovnim školama na području cijele Republike Hrvatske. Cilj istraživanja bio je utvrditi glavne čimbenike zadovoljstva i nezadovoljstva učitelja radom u produženom boravku kao i razlike u čimbenicima zadovoljstva i nezadovoljstva među ispitanicima s obzirom na spol, dob, stupanj obrazovanja, ukupni radni staž, radni staž u produženom boravku i mjesto zaposlenja. Provedenom faktorskom analizom utvrđeni su glavni čimbenici zadovoljstva učitelja radom u produženom boravku (sloboda u radu i individualizirani pristup učenicima) te glavni čimbenici nezadovoljstva (organizacijski problemi, neuvažavanje učitelja-voditelja produženog boravka i uvjeti rada).

Ključne riječi

nezadovoljstvo učitelja; produženi boravak; zadovoljstvo poslom; zadovoljstvo učitelja

Hrčak ID:

81726

URI

https://hrcak.srce.hr/81726

Datum izdavanja:

28.12.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.720 *