Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

VOLE LI DJECA U NIŽIM RAZREDIMA RAD S TEKSTOM U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA?

Alenka Mikulec ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Ivana Carević ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 747 Kb

str. 225-233

preuzimanja: 2.876

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 762 Kb

str. 341-351

preuzimanja: 574

citiraj


Sažetak

U ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika naglasak je uglavnom na dvjema jezičnim vještinama – slušanju i govorenju. Međutim, već u udžbenicima za treći razred veća se pozornost posvećuje i preostalim dvjema jezičnim vještinama – čitanju i pisanju, koje se razvijaju kroz raznolike tipove zadataka vezanih uz tekst. Pretpostavka je da nisu svi tipovi zadataka jednako zanimljivi svim učenicima. Kako bi se provjerilo koje tipove zadataka preferiraju učenici, pomoću upitnika ispitani su učenici trećeg i četvrtog razreda jedne osnovne škole u Petrinji i jedne osnovne škole u Zagrebu. Također su uspoređeni rezultati s obzirom na spol i dob učenika.

Ključne riječi

jezične vještine; motivacija na razini zadatka; rad s tekstom; rano učenje engleskog jezika

Hrčak ID:

81789

URI

https://hrcak.srce.hr/81789

Datum izdavanja:

7.12.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.809 *