Izvorni znanstveni članak
Učenje putem interneta – mišljenja i stavovi studenata
Goran Gabrilo
; Kineziološki fakultet Split
Jelena Rodek
; Kineziološki fakultet Split
Sažetak
Rad je usmjeren k ispitivanju stavova studenata doktorskog studija Kineziološkog fakulteta u Splitu vezanih uz „učenje putem interneta” te njihovoj usporedbi s klasičnim načinom poučavanja. Povezanost varijabli testirana je Spearmanovim koefi cijentom korelacije i hi-kvadrat testom. Rezultati istraživanja pokazali su da, premda nema bitnih razlika u stavovima prije i nakon učenja, ispitanici generalno preporučuju „učenje putem interneta”, no ipak ga ne doživljuju jednako efi kasnim kao klasično učenje koje se realizira putem predavanja. Također, dokazano je da su viša razina poznavanja rada na računalu i uspješnost upotrebe internetskih usluga negativno povezane sa stavovima prema „predavanju putem interneta“. Pitanjima otvorenog tipa dobivena su mišljenja ispitanika o prednostima i nedostacima „predavanja putem interneta”. S obzirom na limitirani udio ispitanika u istraživanju, prezentirani zaključci moraju se uzeti s rezervom, te stoga ekstenzivnije istražiti u budućim istraživanjima.
Ključne riječi
studenti doktorskog studija; internet; poučavanje; efikasno učenje; nastava
Hrčak ID:
82600
URI
Datum izdavanja:
30.9.2009.
Posjeta: 3.600 *