Stručni rad
Eko–projekti - učenje za budućnost
Blanka Ljubenkov
; Osnovna škola
Sažetak
Cilj obrazovanja nije samo učenje usvajanja činjenica već razvijanje sposobnosti da se znanje preradi samostalno vlastitim misaonim posobnostima i koristi za učenje rješavanjem problema. Projektna metoda ima takve mogućnosti i suvremena škola je bez nje nezamisliva.
Eko projekt istražuje problematiku degradacije okoliša koja je interesantna, aktualna svakodnevno prisutna, a s druge strane nedovoljno istražena i poznata. Učenicima osnovne škole je nažalost ekološka svijest na vrlo niskom stupnju. Kroz nastavu putem projekta učenici su sposobni da se samopotvrđuju, da rješavaju probleme kroz: informiranje, planiranje, odlučivanje, realiziranje, prezentaciju i evaluaciju. Također razvijaju eko-osjetljivost, osjećaj prihvaćanja u skupini, kreativnost i originalnost. Sve to bi moglo biti veoma važno za njihov kasniji životni put kada će biti članovi naprednog društva i biti sposobni da se uključe u ˝znanstvene struje˝ modernog, razvijenog svijeta. U tekstu se navode dva primjera iz nastavne prakse kao prilog ovim nastojanjima.
Ključne riječi
eko – projekti; degradacija okoliša; ekološka svijest; istraživački proces; svjetski progres
Hrčak ID:
82641
URI
Datum izdavanja:
30.6.2007.
Posjeta: 3.601 *