Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

USPJEŠNOST BOLONJSKOG PROCESA U IZVOĐENJU KOLEGIJA TEORIJSKE EKONOMIJE

Lorena Škuflić ; Ekonomski fakultet Zagreb, Hrvatska
Mladen Turuk orcid id orcid.org/0000-0002-1204-3855 ; Ekonomski fakultet Zagreb, Hrvatska
Petra Rkman ; Ekonomski fakultet Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 823 Kb

str. 239-276

preuzimanja: 1.112

citiraj


Sažetak

Implementacija bolonjskog procesa u visokoškolskom obrazovnom sustavu značajnije je utjecala na nastavne planove i programe, ali i samu strukturu izvođenja nastave, poput promjene satnice kolegija, načina izvođenja nastave te provjere znanja. U skladu s ciljevima Bolonje kolegiji su postali jednosemestralni, što stvara poseban problem kod složenijih kolegija kao što su predmeti iz teorijske ekonomije, koji su svojim sadržajem i opsegom u prethodnom razdoblju bili dizajnirani za dvosemestralno izvođenje. S obzirom na njihovu važnost za vertikalu obrazovanja, reduciranje sadržaja značilo bi smanjivanje kvalitete studiranja na ekonomskim fakultetima. Kako je cjelokupna reforma na hrvatskim sveučilištima provedena na različite načine, istraživanjem provedenim na sveučilištima u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Puli ispituje se koji je način efikasniji i je li uvođenje Bolonje općenito povećalo kvalitetu studija u odnosu na predbolonjski program po pitanju predmeta teorijske ekonomije.

Ključne riječi

Bolonjski proces; sustav visokog obrazovanja; teorijska ekonomija

Hrčak ID:

83788

URI

https://hrcak.srce.hr/83788

Datum izdavanja:

29.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.040 *