Stručni rad
ISTRAŽIVANJE UTJECAJA AUTOHTONIH REGIONALNIH PROIZVODA NA REGIONALNI BREND – PRIMJER ISTRE
Ernes Oliva
orcid.org/0009-0007-0734-1499
; Sveučilište Juraj Dobrila, Pula, Hrvatska
Marko Paliaga
orcid.org/0000-0002-4329-1982
; Sveučilište Juraj Dobrila, Pula, Hrvatska
Sažetak
Razvoj regionalnih brendova postaje sve važniji tijekom proteklih godina. Glavni prepoznatljivi elementi regionalnog marketinga su autohtoni proizvodi. Oni omogućuju regionalnu prepoznatljivost i stvaraju preduvjete za razvoj regionalnih autohtonih brendova. Zahvaljujući razvoju regionalnih brendova autohtonih proizvoda regija čuva svoj identitet, a istovremeno stvara pozitivnu sliku i dojam u očima potrošača. Autohtoni proizvodi garantiraju kvalitetu za potrošače i marketinšku promidžbu za regiju. Stoga, možemo reći da razvoj regionalnih brendova autohtonih proizvoda može i pozitivnu sliku regije napraviti brendom. Preliminarno istraživanje je napravljeno za potrebe ovog rada. Ono upućuje ne samo na određene autohtone proizvode koji su tipični za Istru i koji ju čine prepoznatljivom, već i na njihovu važnost za sliku i identitet regije. Istraživanje je provedeno na uzorku od 181 ispitanika, putem standardiziranog upitnika distribuiranog Facebookom, a specijalizirana baza podataka je formirana posebno za tu svrhu.
Ključne riječi
brendiranje; regionalno brendiranje; autohtoni proizvodi; poljoprivredni proizvodi
Hrčak ID:
83798
URI
Datum izdavanja:
29.6.2012.
Posjeta: 3.178 *