Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

MENTORSKI PROGRAMI NA SVEUČILIŠTU NAMIJENJENI DJECI U RIZIKU: UVID U ISUKUSTVA I IZAZOVE STUDENATA MENTORA

Abu K. MBoka ; Department of Criminal Justice,California State University-Stanislaus, USA


Puni tekst: hrvatski pdf 293 Kb

str. 83-83

preuzimanja: 826

citiraj


Sažetak

Namjera je ovog rada steći uvid u kojoj mjeri neadekvatna akademska priprema te logističke i birokratske zapreke utječu na iskustva studenata koji mentoriraju mlade u riziku. Također, želi se ispitati u kojoj mjeri takve prepreke ometaju ostvarivanje ciljeva programa. Riječ je o mentorskom programu koji zajedno izvode lokalne škole i Odsjek za Kazneno pravo na sveučilištu u zapadnom dijelu SAD-a. Cilj je programa povećati uključenost studenata u zajednicu kao i njihovu društvenu odgovornost te povećati njihovo znanje o rizičnim čimbenicima koji dovode do delinkvencije i ovisnosti. U istraživanje je uključeno 115 studenata koji su se dobrovoljno uključili u mentorski program. Analiza kvalitativnih i kvantitativnih podataka pokazala je da, iako je program imao potencijala biti koristan i za mentore i za djecu, većina studenata mentora govori o stručnim, logističkim i birokratskim preprekama. Iz rezultata se nadalje može zaključiti kako uspjeh mentorskih programa na sveučilištu, namijenjenih djeci u riziku, može u velikoj mjeri ovisiti o tome koliko su dobro studenti pripremljeni. Ova priprema odnosi se na logističke, akademske i birokratske aspekte. Važan aspekt je i to koliko su sveučilište i škole posvećeni tome da olakšaju neke od očitih zapreka na koje studenti nailaze. U raspravi se navode načini na koje se mogu poboljšati posvećenost studenata i njihova iskustva mentoriranja kroz procese dobrovoljnog prijavljivanja studenata, adekvatne akademske pripreme te umanjivanja administrativnih i logističkih prepreka.

Ključne riječi

mentoriranje djece u riziku; učenje u zajednici; mentorski program na sveučilištu

Hrčak ID:

85004

URI

https://hrcak.srce.hr/85004

Datum izdavanja:

27.7.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.002 *