Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

INOVATIVNOST EUROPSKIH MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA: MISIJA JOŠ NIJE ZAVRŠENA

HANS RUEDIGER KAUFMANN
HARITINI TSANGAR
DEMETRIS VRONTIS


Puni tekst: engleski pdf 549 Kb

str. 333-360

preuzimanja: 2.069

citiraj


Sažetak

Cilj rada je doprinos raspravi o katalitičkoj ulozi malih i srednjih poduzeća u stvaranju
inovacija kao osnove za konkurentnu ekonomiju. Rad je usredotočen na šest europskih zemalja,
kako razvijenih tako i onih u tranziciji (Ujedinjeno Kraljevstvo, Cipar, Španjolska, Italija, Grčka
i Litva). Korištene statističke metode uključuju ANCOVA, višestruku regresijsku analizu i hikvadrat
testove. Dani su čimbenici koji objašnjavaju stupnjeve inovacije. Stvoreni su indeksi inovacija
i korporativne kulture za koje se ispostavilo da su korelirani. Prikazane su četiri varijable
kako bi se objasnilo upravljanje inovacijama u šest zemalja: korporativna kultura, odjel formalnih
procesa/inovacija, veličina poduzeća i pregled proizvoda. Na taj su način za tih šest zemalja
diferencirane percepcija malih i srednjih poduzeća, ključni čimbenici i razine upravljanja inovacijama.
Takav je sveobuhvatni diferencirani pristup inovativan doprinos ovom području.

Ključne riječi

Europska mala i srednja poduzeća; upravljanje inovacijama; korporativna kultura; indeks inovacije; ANCOVA; višestruka regresija

Hrčak ID:

86640

URI

https://hrcak.srce.hr/86640

Datum izdavanja:

15.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.625 *