Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA I KVALITETA USLUGA

KORNELIJA SEVEROVIĆ ; PRIVREDNA BANKA ZAGREB
ŽELJKO MARTIŠKOVIĆ ; PRIVREDNA BANKA ZAGREB
ANA-MARI HORŽIN


Puni tekst: hrvatski pdf 99 Kb

str. 113-123

preuzimanja: 2.702

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada je prikazati neke aspekte područja upravljanja odnosima s klijentima i kvalitete usluga, te omogućiti razvoj metodološkog okvira za razvoj usluga. U prvom dijelu rada prikazat će se istraživanja upravljanja odnosima s klijentima,
kao pomagala u uspostavi današnje poslovne prakse. Prikaz dosadašnjih istraživanja vremenski je smješten u posljednjih deset godina. U kontekstu prikaza upravljanja odnosima s klijentima, dat će se osvrt na dosadašnja istraživanja kvalitete
usluga, budući je kvaliteta usluga jedna od često spominjanih kategorija poslovanja s klijentima, korisnicima usluga.

Ključne riječi

upravljanje odnosima s klijentima; kvaliteta usluga; oblikovanje usluga

Hrčak ID:

87540

URI

https://hrcak.srce.hr/87540

Datum izdavanja:

20.8.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.138 *