Pregledni rad
UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA I KVALITETA USLUGA
KORNELIJA SEVEROVIĆ
; PRIVREDNA BANKA ZAGREB
ŽELJKO MARTIŠKOVIĆ
; PRIVREDNA BANKA ZAGREB
ANA-MARI HORŽIN
Sažetak
Cilj ovog rada je prikazati neke aspekte područja upravljanja odnosima s klijentima i kvalitete usluga, te omogućiti razvoj metodološkog okvira za razvoj usluga. U prvom dijelu rada prikazat će se istraživanja upravljanja odnosima s klijentima,
kao pomagala u uspostavi današnje poslovne prakse. Prikaz dosadašnjih istraživanja vremenski je smješten u posljednjih deset godina. U kontekstu prikaza upravljanja odnosima s klijentima, dat će se osvrt na dosadašnja istraživanja kvalitete
usluga, budući je kvaliteta usluga jedna od često spominjanih kategorija poslovanja s klijentima, korisnicima usluga.
Ključne riječi
upravljanje odnosima s klijentima; kvaliteta usluga; oblikovanje usluga
Hrčak ID:
87540
URI
Datum izdavanja:
20.8.2012.
Posjeta: 6.138 *