Stručni rad
https://doi.org/10.32728/mo.07.3.2012.06
METODOLOGIJA COOPERATIVE LEARNING (CL) S OSVRTOM NA AKTUALNU SITUACIJU U HRVATSKOJ
Maja Bilić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu (Hrvatska)
Sažetak
Ovaj rad nastao je kao rezultat iznimnog zanimanja za metodologiju suradničkog učenja odnosno Cooperative Learning (CL) s kojom se autorica susrela za vrijeme Master Itals na Sveučilištu Ca' Foscari (ak.god. 2006/2007). Rad predstavlja CL, osnovne pretpostavke za njegovo funkcioniranje te donosi primjer podučavanja socijalnih vještina koje su neophodne za funkcioniranje CL jer u današnjem svijetu ove vještine ne možemo uzimati zdravo za gotovo. Navode se zatim razlozi za i protiv primjene CL Spencera Kagana, jednog od osnivača metodologije CL. Suradničko učenje još je nedovoljno poznato i rašireno među nastavnicima hrvatskih škola. Prikazana je sadašnja situacija i perspektive, ističući ulogu vodeće organizacije Korak po Korak koja je do sada napravila mnogo u promicanju ove metodologije učenja koja stavlja učenika u centar procesa učenja, a ne ono što se uči.
Ključne riječi
Cooperative Learning (CL); socijalne vještine; škola za budućnost; aktualna situacija i perspektive u Hrvatskoj
Hrčak ID:
87846
URI
Datum izdavanja:
12.9.2012.
Posjeta: 5.410 *