Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32728/mo.07.3.2012.09

PREDNOSTI KOOPERATIVNOG UČENJA

Daria Dizdarević ; Javna ustanova OŠ Tušanj (Bosna i Hercegovina)


Puni tekst: hrvatski pdf 152 Kb

str. 97-114

preuzimanja: 4.911

citiraj


Sažetak

U radu su teoretski razrađene prednosti nastave orijentirane na djelovanje, ciljevi i prednosti kooperativnog učenja u odnosu na tradicionalno učenje, razrađen je značaj kooperativnog učenje za razvoj kognitivnih, socijalnih, emocionalnih i radno-akcionih kompetencija, karakteristike učenja u kooperativnoj nastavi u odnosu na uloge nastavnika, grupe i pojedinca, karakteristike i odnosi učenja u tradicionalnoj i kooperativnoj nastavi i etape u procesu kooperativnog učenja.
Rad je teoretskog tipa. U radu je korištena metoda teoretske analize, a od tehnika – tehnika analize sadržaja.

Ključne riječi

kooperativno učenje; prednosti; kompetencije; etape kooperativnog učenja

Hrčak ID:

87849

URI

https://hrcak.srce.hr/87849

Datum izdavanja:

12.9.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.919 *