Stručni rad
https://doi.org/10.32728/mo.07.3.2012.09
PREDNOSTI KOOPERATIVNOG UČENJA
Daria Dizdarević
; Javna ustanova OŠ Tušanj (Bosna i Hercegovina)
Sažetak
U radu su teoretski razrađene prednosti nastave orijentirane na djelovanje, ciljevi i prednosti kooperativnog učenja u odnosu na tradicionalno učenje, razrađen je značaj kooperativnog učenje za razvoj kognitivnih, socijalnih, emocionalnih i radno-akcionih kompetencija, karakteristike učenja u kooperativnoj nastavi u odnosu na uloge nastavnika, grupe i pojedinca, karakteristike i odnosi učenja u tradicionalnoj i kooperativnoj nastavi i etape u procesu kooperativnog učenja.
Rad je teoretskog tipa. U radu je korištena metoda teoretske analize, a od tehnika – tehnika analize sadržaja.
Ključne riječi
kooperativno učenje; prednosti; kompetencije; etape kooperativnog učenja
Hrčak ID:
87849
URI
Datum izdavanja:
12.9.2012.
Posjeta: 6.919 *