Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32728/mo.07.3.2012.10
HIBRIDNI MODEL STUDIRANJA NA VISOKIM UČILIŠTIMA
Kristijan Matas
orcid.org/0000-0002-4189-0500
; Politehnika, Visoka tehnička škola, Pula (Hrvatska)
Boris Marjanović
orcid.org/0000-0002-1132-6079
; Politehnika, Visoka tehnička škola, Pula (Hrvatska)
Barbara Marušnik
orcid.org/0000-0001-5479-2777
; Politehnika, Visoka tehnička škola, Pula (Hrvatska)
Sažetak
Razvoj općenito, a tehnike i tehnologije posebno, zahtijevaju stalno učenje i stjecanje novih znanja i sposobnosti. Stoga je usvojen princip cijeloživotnog učenja sa utvrđenim ishodima učenja i izlaznim kompetencijama. Time je ujedno otvorena problematika učenja nakon završetka svakog pojedinog stupnja obrazovanja.
U radu su prikazane temeljne postavke jednog novog modela studiranja prilagođenog potrebama studenata na visokoškolskim ustanovama, ali i potrebama tržišta u širem smislu.
Prikazane su prednosti i nedostaci klasičnog modela, te je razrađen jedan hibridni model s ciljem poboljšanja efikasnosti procesa studiranja na višoj razini.
Postavke na kojima se temelji hibridni model moraju udovoljavati i kriterijima kvalitete studiranja.
Ključne riječi
visoka učilišta; model studiranja; efikasnost procesa studiranja; cijeloživotno učenje; tehnologija komuniciranja
Hrčak ID:
87850
URI
Datum izdavanja:
12.9.2012.
Posjeta: 2.225 *