Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32728/mo.07.3.2012.10

HIBRIDNI MODEL STUDIRANJA NA VISOKIM UČILIŠTIMA

Kristijan Matas orcid id orcid.org/0000-0002-4189-0500 ; Politehnika, Visoka tehnička škola, Pula (Hrvatska)
Boris Marjanović orcid id orcid.org/0000-0002-1132-6079 ; Politehnika, Visoka tehnička škola, Pula (Hrvatska)
Barbara Marušnik orcid id orcid.org/0000-0001-5479-2777 ; Politehnika, Visoka tehnička škola, Pula (Hrvatska)


Puni tekst: engleski pdf 139 Kb

str. 115-124

preuzimanja: 858

citiraj


Sažetak

Razvoj općenito, a tehnike i tehnologije posebno, zahtijevaju stalno učenje i stjecanje novih znanja i sposobnosti. Stoga je usvojen princip cijeloživotnog učenja sa utvrđenim ishodima učenja i izlaznim kompetencijama. Time je ujedno otvorena problematika učenja nakon završetka svakog pojedinog stupnja obrazovanja.
U radu su prikazane temeljne postavke jednog novog modela studiranja prilagođenog potrebama studenata na visokoškolskim ustanovama, ali i potrebama tržišta u širem smislu.
Prikazane su prednosti i nedostaci klasičnog modela, te je razrađen jedan hibridni model s ciljem poboljšanja efikasnosti procesa studiranja na višoj razini.
Postavke na kojima se temelji hibridni model moraju udovoljavati i kriterijima kvalitete studiranja.

Ključne riječi

visoka učilišta; model studiranja; efikasnost procesa studiranja; cijeloživotno učenje; tehnologija komuniciranja

Hrčak ID:

87850

URI

https://hrcak.srce.hr/87850

Datum izdavanja:

12.9.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.225 *