Stručni rad
PRIMJENA STRATEGIJSKOG MARKETINGA U TURBULENTNOM OKRUŽENJU
BRANKA MEHULIĆ
; VELEUČILIŠTE U KARLOVCU
Sažetak
Današnji poslovni svijet suočen je s naglim i dramatičnim promjenama u političkom, ekonomskom, tehnološkom, društvenom pa i prirodnom okruženju. Kompleksnost i turbulentne promjene okruženja izvor su nesigurnosti i neizvjesnosti poslovnih subjekata u identifikaciji prilika i prijetnji okruženja i adaptaciji promjenama. Nesigurnost i neizvjesnost potencira dileme u izboru efikasne poslovne
koncepcije organizacije, pa tako i koncepcije strategijskog marketinga. Ipak, primjeri uspješnih hrvatskih tvrtki iz ne tako davne ekstremno turbulentne prošlosti, koji su primjenjujući koncepciju strategijskog marketinga uspješno prebrodile
krizu i razvijale se u ekstremnim uvjetima, potvrđuju neophodnost primjene strateškog pristupa marketingu. Cilj ovog rada je ukazati na neophodnost primjene koncepcije strategijskog marketinga u odgovoru organizacija na iskušenja turbulentnog okruženja te ponuditi moguće strateške marketinške opcije za buduće izazove.
Ključne riječi
strategijski marketing; promjene u turbulentnom okruženju
Hrčak ID:
87853
URI
Datum izdavanja:
20.8.2012.
Posjeta: 1.947 *