Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Savez maraka – kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu

Marina Jurlina ; diplomantica Odjela za ekonomiju Sveučilišta u Zadru
Aleksandra Krajnović orcid id orcid.org/0000-0003-0553-2690 ; Odjel za ekonomiju Sveučilište u Zadru
Tomislav Peša ; vanjski suradomiju Sveučilišta u Zadrunik Odjela za ekon


Puni tekst: hrvatski pdf 583 Kb

str. 82-98

preuzimanja: 1.335

citiraj


Sažetak

Radom je na temelju dostupne novije znanstvene literature istražena teoretska osnova koncepta saveza maraka - kobrandinga te je uočen značaj strateškog pristupa tom konceptu, implikacije koje nastaju zbog potrebe njegova integriranja u temeljno poslovanje poduzeća, njegova veza sa mogućnošću ostvarivanja konkurentske prednosti, te zaključno problemi i nedostatci ovakvog saveza. Istraživanjem teorije saveza maraka – kobrandinga, uočeno je da se zbog novih okolnosti na tržištu mnoge tvrtke odlučuju na suradnju i uspostavljaju saveze s drugim tvrtkama kako bi zadržale vlastitu poziciju ili osvojile nova tržišta pa se tako zamjećuje veća zastupljenost kobrandinga u svakodnevnoj poslovnoj praksi. Kobranding postaje jedno od oružja za koje se tvrtke odlučuju u kriznim vremenima kako bi sinergijskim učinkom zadobile konkurentnost u napetoj tržišnoj utakmici, te povećali prepoznatljivost branda kao i percepciju vrijednosti istog u svijesti potrošača.

Ključne riječi

brand menadžment; savez maraka – kobranding; strategije u kobrandingu; svijest o brandu; vrijednost branda

Hrčak ID:

94461

URI

https://hrcak.srce.hr/94461

Datum izdavanja:

28.12.2012.

Posjeta: 2.433 *