Izvorni znanstveni članak
Matematička pismenost studenata prve godine učiteljskog studija
Sandra Kadum-Bošnjak
; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti
Dimitrije Milaković
; Učiteljski studij Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Sažetak
U radu se izlažu rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati matematičku pismenost studenata prve godine Učiteljskog studija i ukazati na ulogu matematičkog znanstvenog jezika u nastavi matematike. Uzorak je činilo 205 studenata prve godine Učiteljskog studija. Rezultati istraživanja pokazuju da je matematička pismenost sudionika istraživanja nezadovoljavajuća. Matematička pismenost uvjetovana je poznavanjem matematičke terminologije i simbolike koja je inače vrlo razvijena i bez koje je matematika mnogima „teška“. Prema rezultatima istraživanja sudionici matematičku terminologiju i simboliku ne poznaju u zadovoljavajućoj mjeri.
Ključne riječi
matematička pismenost; studenti; Učiteljski studij; primarno obrazovanje
Hrčak ID:
94786
URI
Datum izdavanja:
26.12.2012.
Posjeta: 1.761 *