Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Razmišljanja o mentalnom leksikonu u nastavi njemačkog kao stranog jezika, ili kako je Oktoberfest postao Festival u listopadu

Mateja Žavski-Bahč ; Sveučilište u Mariboru


Puni tekst: njemački pdf 188 Kb

str. 785-806

preuzimanja: 1.870

citiraj


Sažetak


Ovaj se rad bavi procesiranjem jezičnog materijala, osobito posebnostima učenja stranog jezika na leksičko-semantičkoj razini kod mladih odraslih osoba na temelju jezičnog para slovenski (materinski jezik) – njemački (strani jezik). U radu se istovremeno ističu sličnosti i razlike između prirodnog usvajanja jezika i vođenog učenja stranog jezika. Posebna se pažnja pridaje analiziranim podacima dobivenim od učenika s općim poteškoćama pri učenju.
Nakon kratkog uvoda u temu slijedi pregled teoretske osnove na kojoj se temelji istraživanje predstavljeno u radu. Slijede opis istraživačke metodologije, prikaz rezultata istraživanja i nji-hova interpretacija. Zaključci ukazuju na to da se problemi pri učenju moraju svrstati u ona istraživačka područja kojima i jezikoslovlje u budućnosti treba pridati znatno više pažnje nego je to slučaj danas.

Ključne riječi

mentalni leksikon; kognitivna semantika; teorija prirodnosti; poteškoće pri učenju; nastava njemačkog kao stranog jezika

Hrčak ID:

95180

URI

https://hrcak.srce.hr/95180

Datum izdavanja:

19.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 3.113 *