Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

ETIKA POTROŠAČA U KROS-KULTURNOM OKRUŽENJU

Matea Matić


Puni tekst: hrvatski pdf 274 Kb

str. 41-45

preuzimanja: 715

citiraj


Sažetak

Etičke vrijednosti i pitanja moralnih načela u svim segmentima života potrošača privlače pažnju izazivajući često različite stavove u kupovnim odlukama. Razloge tome možemo tražiti u višeslojnosti ovog koncepta kao i u sociopolitičkim, kulturnim, demografskim čimbenicima. Identificiranje različitih etičkih vjerovanja na kros-kulturnoj razini omogućit će pretpostavljanje kupovnih ponašanja potrošača pojedine zemlje. Naime, potrošači uče iz vlastite kulture te različite kulturne vrijednosti uključuju različita etička vjerovanja koje mogu značajno utjecati na određivanje obrazaca kupovnih ponašanja potrošača. U ovom radu predstavljena je detaljna analiza istraživanja etičkih vjerovanja i stavova u kupovnim odlukama potrošača na kros-kulturnoj razini. Cilj rada je uputiti na važnost, prepoznavanje i identificiranje etičkih vjerovanja na kros-kulturnoj razini u svrhu identificiranja i određivanja kupovnih ponašanja potrošača određene zemlje.

Ključne riječi

etika; kros-kulturno ponašanje potrošača; demografska obilježja

Hrčak ID:

96963

URI

https://hrcak.srce.hr/96963

Datum izdavanja:

30.6.2012.

Posjeta: 1.493 *