Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

VALORIZACIJA UČINAKA PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI U NAUTIČKOM TURIZMU U HRVATSKOJ

Božena Krce Miočić orcid id orcid.org/0000-0001-5845-8901 ; Sveučilište u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 5.898 Kb

str. 203-231

preuzimanja: 827

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 5.898 Kb

str. 203-231

preuzimanja: 484

citiraj


Sažetak

U radu se prikazuju rezultati istraživanja ostvarene marketinške komunikacije između marine (nautičke ponude) i nautičara (nautičke potražnje). Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku marina u Republici Hrvatskoj, a dobiveni podaci su analizirani različitim statističkim metodama. Dobiveni rezultati su pokazali da marine ne koriste u dovoljnoj mjeri promotivne aktivnosti kako za ostvarivanje tako i za očuvanje odnosa s nautičkom potražnjom. Dokazano je postojanje pozitivne korelacijske veze između korištenja promotivne aktivnosti i učinaka koje marine ostvaruju i u fizičkim i vrijednosnim pokazateljima uspješnosti poslovanja.

Ključne riječi

nautički turizam; marina; promotivne aktivnosti; marketinška komunikacija

Hrčak ID:

97053

URI

https://hrcak.srce.hr/97053

Datum izdavanja:

1.12.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.801 *