Acta turistica, Vol. 23 No. 2, 2011.
Izvorni znanstveni članak
VALORIZACIJA UČINAKA PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI U NAUTIČKOM TURIZMU U HRVATSKOJ
Božena Krce Miočić
orcid.org/0000-0001-5845-8901
; Sveučilište u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar, Hrvatska
Sažetak
U radu se prikazuju rezultati istraživanja ostvarene marketinške komunikacije između marine (nautičke ponude) i nautičara (nautičke potražnje). Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku marina u Republici Hrvatskoj, a dobiveni podaci su analizirani različitim statističkim metodama. Dobiveni rezultati su pokazali da marine ne koriste u dovoljnoj mjeri promotivne aktivnosti kako za ostvarivanje tako i za očuvanje odnosa s nautičkom potražnjom. Dokazano je postojanje pozitivne korelacijske veze između korištenja promotivne aktivnosti i učinaka koje marine ostvaruju i u fizičkim i vrijednosnim pokazateljima uspješnosti poslovanja.
Ključne riječi
nautički turizam; marina; promotivne aktivnosti; marketinška komunikacija
Hrčak ID:
97053
URI
Datum izdavanja:
1.12.2011.
Posjeta: 2.801 *