Izvorni znanstveni članak
Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij
Lidija Štefić
; Katedra za strane jezike Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Petrinjska 34, Zagreb, Hrvatska
Puni tekst: engleski pdf 26.521 Kb
str. 305-322
preuzimanja: 535
citiraj
APA 6th Edition
Štefić, L. (1998). Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij. Acta stomatologica Croatica, 32 (2), 305-322. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/97869
MLA 8th Edition
Štefić, Lidija. "Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij." Acta stomatologica Croatica, vol. 32, br. 2, 1998, str. 305-322. https://hrcak.srce.hr/97869. Citirano 18.12.2024.
Chicago 17th Edition
Štefić, Lidija. "Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij." Acta stomatologica Croatica 32, br. 2 (1998): 305-322. https://hrcak.srce.hr/97869
Harvard
Štefić, L. (1998). 'Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij', Acta stomatologica Croatica, 32(2), str. 305-322. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/97869 (Datum pristupa: 18.12.2024.)
Vancouver
Štefić L. Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij. Acta stomatologica Croatica [Internet]. 1998 [pristupljeno 18.12.2024.];32(2):305-322. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/97869
IEEE
L. Štefić, "Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij", Acta stomatologica Croatica, vol.32, br. 2, str. 305-322, 1998. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/97869. [Citirano: 18.12.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 26.521 Kb
str. 305-322
preuzimanja: 482
citiraj
APA 6th Edition
Štefić, L. (1998). Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij. Acta stomatologica Croatica, 32 (2), 305-322. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/97869
MLA 8th Edition
Štefić, Lidija. "Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij." Acta stomatologica Croatica, vol. 32, br. 2, 1998, str. 305-322. https://hrcak.srce.hr/97869. Citirano 18.12.2024.
Chicago 17th Edition
Štefić, Lidija. "Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij." Acta stomatologica Croatica 32, br. 2 (1998): 305-322. https://hrcak.srce.hr/97869
Harvard
Štefić, L. (1998). 'Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij', Acta stomatologica Croatica, 32(2), str. 305-322. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/97869 (Datum pristupa: 18.12.2024.)
Vancouver
Štefić L. Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij. Acta stomatologica Croatica [Internet]. 1998 [pristupljeno 18.12.2024.];32(2):305-322. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/97869
IEEE
L. Štefić, "Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij", Acta stomatologica Croatica, vol.32, br. 2, str. 305-322, 1998. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/97869. [Citirano: 18.12.2024.]
Sažetak
U ovome radu nastojali smo ispitati razloge studenata Stomatološkog
fakulteta Sveučilišta u Zagrebu za odabir engleskog jezika kao nastavnog kolegija. Rezultati ispitivanja provedenog na 134 ispitanika prve i druge godine studija pokazali su da kod studenata Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu postoje sljedeći razlozi za učenje engleskog jezika: “općeobrazovna orijentacija” (koja studentima omogućuje samopotvrdu i stjecanje društvenog ugleda),
“stručna orijentacija” (koja im omogućuje da, prateći stručnu literaturu, dobivaju nove spoznaje iz stomatologije i medicine), “komunikativna orijentacija” (koja im omogućuje sporazumijevati se s govornicima drugih jezičnih područja), “informativna orijentacija ” (koja im omogućuje dobivati najrazličitije informacije),“kulturološka orijentcija” (koja im omogućuje potpunije razumijevati kulturna djela). Studentice jednako važnim drže i “integrativnu orijentaciju”(koja im omogućuje integrirati se u neku od zemalja engleskoga govornog područja).Rezultati pokazuju da su studenti samostalno odabrali engleski je zik kao kolegij na Stomatološkom fakultetu, a na njihovu odluku nisu utjecali vanjski razlozi, kao što su popraviti prosjek ocjena ili zadovoljiti zelje roditelja.Isto tako možemo zaključiti da se stajališta studenata Stomatološkog fakulteta ne razlikuju bitno od stajališta studenata Veterinarskog fa kulteta.
Ključne riječi
studenti stomatologije; engleski jezik; izborni kolegij
Hrčak ID:
97869
URI
https://hrcak.srce.hr/97869
Datum izdavanja:
15.6.1998.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.014
*