Stručni rad
Smjernice za pripremu i polazak djece u školu
Amela Mešić
orcid.org/0000-0002-4369-6832
; Osnovna škola Ruđera Boškovića, Donja Mahala, Bosna i Hercegovina
Sažetak
O prvom doživljaju škole ovisi uspješnost djetetova daljnjeg školovanja pa se zaista može smatrati da priprema i polazak djece u školu predstavlja prekretnicu za cjeloživotno odgajanje i obrazovanje. Možda je upravo zato dječji polazak u školu često i stresno razdoblje za njihove roditelje, ali i za sve ostale osobe koje direktno ili indirektno sudjeluju u odgoju i obrazovanju predškolaca, i kod kuće, i u vrtićima. Međutim, sama priprema djeteta za polazak u školu ne predstavlja dovoljan uvjet za njegovo prihvaćanje i navikavanje na školske aktivnosti. U tom segmentu presudnu ulogu imaju učitelji prvih razreda koji također trebaju posebnu pripremu u organizaciji i vođenju prvoškolskih koraka. Upravo iz navedenih potreba za što kvalitetnijom pripremom i polaskom djece u školu, rad pruža određene didaktičko-metodičke i psihološke smjernice odgajateljima, roditeljima i učiteljima prvoškolaca, s ciljem dječjeg efi kasnijeg odgoja i obrazovanja u jednom od najvažnijih životnih prekretnica − početku školovanja
Ključne riječi
prvoškolci; priprema; roditelji; vrtić; škola
Hrčak ID:
99763
URI
Datum izdavanja:
26.3.2013.
Posjeta: 3.726 *