Izvorni znanstveni članak
Odnosi s javnošću – bitan dio političkog marketinga
Natalia Anić
Sažetak
Svrha odnosa s javnošću je stvoriti, i zadržati, naklonost javnosti prema određenome subjektu, pomoću marketinških sredstava. U političkom marketingu najvažnije aktivnosti odnosa s javnošću su upravljanje informacijama, upravljanje medijima te naposljetku upravljanje imidžom. Osobe koje su izuzetno vješte u komunikaciji s medijima te uvelike utječu na imidž kandidata kojeg zastupaju, nazivaju se „spin doktori“. Oni kroz medije, koji čine svakodnevni dio našeg života, utječu na javno mnijenje. Kroz upravljanje percepcijom javnosti koju koriste za ostvarenje svog cilja, stvara se korpus javnog znanja koji u suštini može biti i neistinit jer je komunikacija pristrana. Stoga se postavlja pitanje etičnosti djelovanja spin doktora.
Ključne riječi
politički marketing; odnosi s javnošću; upravljanje informacijama; upravljanje medijima; upravljanje imidžom; „spin doktori“; javno mnijenje
Hrčak ID:
100733
URI
Datum izdavanja:
17.9.2012.
Posjeta: 4.673 *