Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Odnosi s javnošću – bitan dio političkog marketinga

Natalia Anić


Puni tekst: hrvatski pdf 291 Kb

str. 72-83

preuzimanja: 2.270

citiraj


Sažetak

Svrha odnosa s javnošću je stvoriti, i zadržati, naklonost javnosti prema određenome subjektu, pomoću marketinških sredstava. U političkom marketingu najvažnije aktivnosti odnosa s javnošću su upravljanje informacijama, upravljanje medijima te naposljetku upravljanje imidžom. Osobe koje su izuzetno vješte u komunikaciji s medijima te uvelike utječu na imidž kandidata kojeg zastupaju, nazivaju se „spin doktori“. Oni kroz medije, koji čine svakodnevni dio našeg života, utječu na javno mnijenje. Kroz upravljanje percepcijom javnosti koju koriste za ostvarenje svog cilja, stvara se korpus javnog znanja koji u suštini može biti i neistinit jer je komunikacija pristrana. Stoga se postavlja pitanje etičnosti djelovanja spin doktora.

Ključne riječi

politički marketing; odnosi s javnošću; upravljanje informacijama; upravljanje medijima; upravljanje imidžom; „spin doktori“; javno mnijenje

Hrčak ID:

100733

URI

https://hrcak.srce.hr/100733

Datum izdavanja:

17.9.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.673 *