Technical Journal, Vol. 7 No. 1, 2013.
Review article
Aspekti upravljanja kvalitetom prema "Quality without Tears" Philipa B. Crosbyja
Nikola Matković
orcid.org/0000-0003-1544-4926
; Varaždin, Hrvatska
Abstract
Kvaliteta je pojam definiran na brojne načine. Zajednička odrednica svim definicijama je udovoljenje zahtjevima kupaca i što efikasnije postizanje traženih upotrebnih svojstava proizvoda ili usluge. Crosby je istaknuo prilagođavanje zahtjevima kao cilj svake težnje kvaliteti. Upravljanje kvalitetom je također raznoliko definirano. Upravljanje je višedimenzionalan proces obuhvata niza sustava u organizaciji čiji je cilj postizanje besprijekornih i kompetitivnih procesa proizvodnje i usluga. U ovom radu ističe se onaj aspekt ostvarivanja kvalitete koji je vezan za kulturu unutar organizacije, a glavna obilježja su mu čvrsta predanost i poštivanje standarda „nula grešaka“ za sve izlazne procese.
Keywords
kvaliteta; nula grešaka; predanost; prilagođavanje; zahtjevi
Hrčak ID:
101177
URI
Publication date:
15.3.2013.
Visits: 3.259 *